Livrare gratuită în toată țara

Retururi și Garantie

 

Politica de retur


Clientul, trebuie sa se asigure , inainte de plasarea comenzii , ca produsul corespunde criteriilor sale si intruneste toate conditiile pentru a fi achizitionat (on line) cum ar fi : culoare, material, dimensiuni, daca este usor manevrabil, daca este montat sau necesita asamblare, etc. Pentru lamuriri si clarificari, Clientul poate apela, telefonic sau prin alte mijloace comunicate in site, la reprezentantii International service C&C.   In cazul in care, dupa plasarea si primire comenzii ( on -line prin intermediul platformei www.mobila-cc.ro), clientul doreste sa returneze produsul comandat,  are dreptul sa notifice, in scris, ca renunta la cumparare,  prin completarea formularului de la rubrica <Returnari> din site, (rugam initial telefonic, apoi in scris ) . 

   Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Clientul va returna produsul sau produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat, in scris, decizia sa de retragere. Deasemeni, clientul are dreptul sa solicite  schimbarea produsului. In cazul in care noul produs solicitat este mai scump, clientul va achita diferenta de pret. In cazul in care noul produs solicitat este mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. International service C&C va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial in conditii corespunzatoare. In cazul renuntarii la cumparare, costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de client.  Pentru acceptarea  produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, cu etichetele de identificare intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie ). Reprezentantii International service C&C vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor sau contactarea unei firme de curierat. Rambursarea contravalorii produsului, pentru achizitia online, se va face in cel mult 14 zile,  in principiu , intr-un cont  bancar comunicat expres  vanzatorului -International service C&C. sau, de comun acord, se poate alege  alta modalitate de rambursare a contravalorii produsului fara  a se percepe comision bancar sau alte taxe. Inlocuirea produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur. 


 

Garantie


Toate produsele comercializate online de pe site de International Service C&C SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei.

Toate produsele comercializate on-line sunt insotite de factura fiscala si de certificat  de garantie. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele  care sunt confectionate din palci  aglomerate avand aplicata fibra naturala nu pot fi  identice din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si  nu pot fi considerate defecte. In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatii. Orice reclamatie, formulata de cumparator in termen, se trimite pe adresa de email din site ( office@international-service.ro) , insotita de factura si/ sau  certificatul de garantie, scanate. 

Conditii de acordare a garantiei

1. Termenul de garantie este de 24 de luni , calculat de la data  achizitie , respectiv de la data facturarii si/ sau, de la data semnarii de catre cumparator pentru receptia comenzii/ produsului

2. In cazul remedierii sau inlocuirii unor repere – componente ale produslui, perioada de garantie a produsului nu se prelungeste. La inlocuirea unui produs cu un produs nou,  acesta din urma beneficiaza de perioada integrala de garantie acordata produsului nou

3. Garantia asigura:

-remedierea sau inlocuirea produsului fara niciun cost suplimentar pentru cumparator;

-sau rezilierea contractului, ila termenele si in cinditiile legii.

4. Garantia se acorda pentru produse ce vor fi folosite, in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor in conditii normale de folosire. Se considera ca produsele sunt destinate a fi folosite, in mod obisnuit, cu respectarea conditiilor de exploatare, in limite de umiditate relativa a aerului 50-70% si temperatura de 10-30 grade Celsius.


Conditii in care garantia nu se acorda:

-Uzura normala a produsului,  care include: matuirea si /sau lustruirea materialelor in timp,  intinderea  materialului de acoperire( in cazul tapiteriilor), sau tasarea  (in cazul somierelor, saltelelor), in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;

-Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor gresite de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;

-Nu se acorda garantia pentru:

             >parti componente incendiate, inundate, deteriorate;

             >vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;

             >schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea,  cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice, migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul ;

             >lipirea pe produs a altor repere sau materiale;

             >ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;

             >defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;

             >defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator.